نجوم از صفر تا بی نهایت

وبلاگی برای علاقمندان به نجوم آماتوری

نجوم از صفر تا بی نهایت

وبلاگی برای علاقمندان به نجوم آماتوری

برگزیدگان سومین دوره مسابقات سراسری نجوم

بسمه تعالی

به فضل خدا و همت عالی دانش آموختگان انجمن ستاره شناسی ماهشهر پنج نفر از ایشان در سومین دوره مسابقات سراسری نجوم (اردیبهشت ۸۷ ) بشرح ذیل مقام آورده اند :

سر کار خانم گلناز دهداری دریس : مقام اول کشوری در سطح عمومی

سرکار خانم  زهرا سلیمانی : مقام هفتم کشوری در سطح مقدماتی

سرکار خانم مهرنوش کاهکش : مقام هشتم کشوری در سطح مقدماتی

سرکار خانم شادی رضایی : جزو نفرات برتر مسابقات

سرکار خانم سحر دیلمی بریمی : جزو نفرات برتر مسابقات

اینجانب موفقیت نامبردگان فوق را به ایشان و نیز به ریاست محترم اتحادیه انجمنهای ستاره شناسی استان خوزستان جناب آقای خسرو جعفری زاده و به کلیه کسانیکه ما را در امر آموزش و گسترش این علم شریف یاری نمودند تبریک عرض می نمایم .

نظرات 3 + ارسال نظر
گلناز دهداری جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.nightsky-iran.blogfa.com

با سلام
ممنون که با اومدنتون به وبلاگم و نظر گذاشتن موجب مهتابی شدن وبلاگ من شدید و حال و هوای خاصی به آن بخشیدید.
من اصلا خودم رو در حد رقابت با شما نمی دونم چه برسد به این که وبلاگ من هم برنده باشد(مگر در خواب بینم)...و ممنون از این که به من لطف کردید و وبلاگم رو در پیوند های روزانتو قرار دادید....
این روزها دارم به طور جدی همه ی مطالب وبلاگتون از پست اول تا حالا رو به طور جدی مطالعه می کنم...وباید بهتون بگم که واقعا وبلاگ شما از صفر شروع شده و اگر خدا بخواهد تا بی نهایت نیز ادامه پیدا خواهد کرد...
راستی آقای میر طاووسی لطفا اسم چند کتاب خوب و پایه ی علم نجوم که برای المپیاد هم به دردم می خورد اگر برایتان مقدور است به من پیشنهاد کنید.

باز هم ممنون به خاطر همه چیز
موفق باشید

نیلوفر سبزیکاری شنبه 15 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ http://niloonilu.blogfa,com

آقای میر طاووسی با شنیدن خبر فوت پدر و مادر شما بسیار ناراحت شدم.خدا بیامرزتشان.
اما آقای طاووسی باز هم مثل همیشه خیلی خیلی خوب و پرانرژی مینویسید.شما یک معلم واقعی هستید.خیلی مشتاقم که از نزدک ببینمتان.
ممنون بابت همه ی زحماتی که برای جمع نجومی ها میکشید.خیلی خیلی ممنون.
منو فراموش نکنید.
با تشکر نیلوفر سبزیکاری.

نگار چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ

بدینوسیله عرض تبریک دارم خدمت خانم گلناز دهداری دریس و همچنین خانواده محترمشان.
امیدوارم که در همه مراحل زندگیشان همیشه موفق و پایدار باشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد