نجوم از صفر تا بی نهایت

وبلاگی برای علاقمندان به نجوم آماتوری

نجوم از صفر تا بی نهایت

وبلاگی برای علاقمندان به نجوم آماتوری

اعلام زمان آزمون پایان ترم زمستانه

 اعضاء انجمن نجوم فرهنگسرای تندگویان

  

با سلام 

بدینوسیله باطلاع اعضاء انجمن نجوم آماتوری فرهنگسرای شهید تندگویان میرساند که آزمون پایان ترم زمستانه ، سطح مقدماتی و عمومی ، در تاریخ شنبه بیست و یکم اسفندماه جاری ساعت نه صبح در سالن اجتماعات فرهنگسرا برگزار میگردد . اعضاء انجمن و کلیه علاقمندان به نجوم در استان خوزستان که دروس را مطالعه نموده اند میتوانند در این آزمون شرکت نموده و مدرک مربوطه را دریافت نمایند .  

لازم بذکر است که سوالات سطح مقدماتی از کتاب نجوم به زبان ساده فصل های : یک الی چهار - یازده الی پانزده ( بجز مکانیک سماوی : صفحه 219 الی 234 ) و نیز جزوه ی تاریخ نجوم میباشد . 

همچنین سوالات سطح عمومی از کتاب نجوم به زبان ساده فصل های : پنچ الی ده - شانزده الی هجده - مکانیک سماوی ( صفحه 219 الی 234 ) و نیز کتاب شناخت مقدماتی ستارگان میباشد .

با تشکر

نظرات 6 + ارسال نظر
گلی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ب.ظ

راستی استاد خیلی خیلی خیلی خیلی ممنون که جزوه ی سطح عمومی رو گذاشتید...
دیگه حسودیم نمیشه...
نمیدونید که من چقدر واسه این جزوه بال بال میکردم...

گلی سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ق.ظ

سلام استاد
واقعاااااااااااااااا؟!...استاد کاملا جدی میگم...مطمئن باشید هیچ شوخی در کار نیست...من دیگه نابود شدم رفتتتتتتتتتتتتتتت...هییییییییییییییییییی...
جمع همه جمعه فقط من نیستم......
سلام پرستو رو از قول من خیلی خیلی خیلی برسونید... و بهش بگید که خیلی دوست دارم ببینمش و بابت برگزاری مسابقه بین وبلاگهای نجومی(سپهر نیلگون)و برگزاری اون از طرف من بهش حسابی تبریک بگید...
شرمندتونم...اینجوری که نمیشه...!کجای دنیا دیدین که شاگرد فعال تر از استادش باشه...
اصلا حالا که اینجور شد هرموقع شما پست گذاشتید منم
میزارم...
یک خط جزوه ی استادم غنیمته...چه برسه به این همه صفحه...اونم با خط استاد...واااااااااااااااااای...

سلام خدمت خانومت و آقا محمدم برسونید...
ایشاالله که یه روزی مثل شما جز بهترین استادای نجوم ایران بشه...من اون روزو میبینم...
دوستون دارم...
واسه تبریک عیدم باتون تماس میگیرم(الغرض:لطفا گوشیتون خاموش نباشه)


سبحان چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.acbusky.mihanblog.com

عیدتون پیشاپیش مبارک[گل]

پرستو یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.astrotalk.ir

سلام به استاد عزیزم آقای میرطاووسی و همه دوستان خوبم.
سال نو رو بهتون حسااااااااابی تبریک میگم. گلناز جان ممنونم از تو و منم خییییلی دوست دارم اقای میرطاووسی عزیز. تو و بقیه دوستام رو ببینم که البته چندان هم دور از انتظار نیست. انشاءالله امسال بتونیم یه رصد هم با هم بریم.
ممنونم از عکسها..گرچه من فقط خودتون رو شناختم..
عالی بود به خاطر زحماتتون ممنونم. امیدوارم منم بتونم روزی سر کلاستون بشینم.
به خاطر زحمتهایی که بهتون دادم معذرت میخوام اما فقط خدا میدونه لحظه ای که شما رو دیدم چقدر خوشحال شدم.
شاد باشید و سلامت

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

اولین تقویم تخصصی نجوم کشور شامل کلیه پدیده های نجومی سال 90 با عنوان منجم بزرگ " قطب الدین شیرازی" توسط منجمان موسسه (کیهان پژوهان) پروفسور حسابی شیراز منتشر شد.

این تقویم شامل ۹ پارامتر نجومی بوده و در ۵ برگ به صورت فصلی طراحی شده است. موسسه پروفسور حسابی آماده ارائه تقویم در ابعاد مختلف جهت استفاده شخصی و استفاده در مراکز نجومی و موسسسات آموزشی می باشد.

جهت دریافت تقویم و یا کسب اطلاعات بیشتر با 09376255803 و یا drhesabi2009@gmail.com تماس حاصل نمایید

http://www.dr-hesabi.org/

سبحان قدری دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://www.acbusky.mihanblog.com

بابا یه مطلب تو این وبلاگ بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد